ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

اولین خرید در شهروند با ترانه خانم

1391/8/1 10:33
نویسنده : نرگس
482 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی هوس کرده بودم که شب با بابایی بریم خرید. یکسری مواد غذایی لازم داشتیم  بخاطر همین رفتیم شهروند . سه تایی باهم. تو توی کریرت بودی و با کریر گذاشتمت توی سبد خرید . بابایی هم یک سبد خرید دیگه برداشته بود و خریدارو میریخت توش.خیلی از اینکه سه تایی در کنار هم هستیم لذت بردم.

راستی چند روزیه که پوشک شماره 2 مولفیکس برات کوچیک شده بخاطر همین از شهروند شماره 3 رو برات خریدم. ای بابا تند تند داری بزرگ میشیااااااااا............ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 11:42
ماشالله خاله جون ....ماشالله انشالله سالم بزرگ بشی ...بزرگ شدی مثل مامان جونت خسیس نشیا ...یه عکس میذاره دیگه نمیذاره تا................... من دق کنم
♥ مامان آینده ♥
1 آبان 91 11:43
سلام عزیزم..!! تبریک میگم اولین خرید سه نفری رو...... انشالله همیشه در کنار هم احساس خوشبختی و آرامش کنید...
♥ مامان آینده ♥
1 آبان 91 11:44
عزیزم کجایی دیگه مارو یادت رفته سر نمیزنی...!؟
♥ مامان آینده ♥
1 آبان 91 12:37
سلام ِ دوباره نرگس جان...!! خیلی خوشحالم کردی که اومدی!!! میدونم عزیزم با وجود بچه و مشغله های زندگی فرصت آدم کمتر میشه... همین که به یادمی یه دنیا برای من ارزش داره...
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
4 آبان 91 14:13
سلام نرگس جونم عیدت پیشاپیش مبارک باشه گلم... ترانه ناز و ببوس ... خانمی تو این روزا من و یادت نره
♥ مامان آینده ♥
8 آبان 91 11:48
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 14:30
سلام... ای بابا دلم واسه ترانه جونم تنگ شده خوب چرا نمیای ازش عکس بذاری