ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عزیز دلم روزت مبارک

1391/6/29 0:32
نویسنده : نرگس
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترانه جونم ببخشید که دیر اومدم برات بنویسم. امروز سه شنبه روز تولد حضرت معصومه و روز دختر بود. میخواستم بیام برات پست بزارم ولی کارم بیرون طول کشید و این شد که الان اومدم. آخه امروز بعد از 50 روز به زور و اصرار مامان جون طاهره رفتم آرایشگاه ....... یکم دلم باز شد. چشمک البته رابطه بین دلوازی و آرایشگاه یک رابطه مستقیم هست که بزودی خودت درکش میکنیقهقهه

عزیزم روزت مبارک . تو ستاره دلم و خورشید قلبمی. از صمیم قلب دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دوست جون
29 شهریور 91 9:13
منم دلم باز شد دیدمتون...خیلی دلم برات تنگ شده
زینب (مامان امیر عباس)
30 شهریور 91 20:34
سلام ... ماشالله خدا نگهداره ترانه خانوم م انشالله همیشه بخندین ... به این ترانه ناز شیر میدی مامان مهربون برای دل شکسته من دعا کن
سمی
31 شهریور 91 9:38
مبارکه مامان خوشگل ... همیشه شاد باشی عزیزم ...