ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سلام دختر قشنگم

1390/12/23 8:22
نویسنده : نرگس
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم خوبي؟ گلم خيلي بزرگ شديااااااا......داري ميري توي 20 هفتگي. فدات شم ديشب داشتيم با بابايي ميخونديم كه تو الان چه شكلي هستي.....نوشته بود 250 گرم وزن داري و 15 سانتي متر قد. ولي چهارشنبه هفته پيش خانم دكتر سونوگرافي بهم گفتن كه 17 سانتي متر قد داري و 240 گرم وزن. فداي تو دختر خوش هيكل و خوش تيپم بشم.

عزيز دلم امشب چهارشنبه سوري هست. من وبابايي هم از ترس اينكه تو از صداي طرقه هايي كه مي تركه بترسي و آرامشت به هم بخوره ميخوايم زودي بريم خونه تا كمتر اين سر و صداها رو بشنوي.

راستي عسل ماماني بابايي اونقدر زرنگ شده و دست پختش خوب شده كه نگو . پريشب من و بابا با هم رفته بوديم شهروند كه براي عيد مواد غذايي بخريم. وقتي رسيديم خونه ساعت 8 بود و من كه خيلي خسته بودم و دل درد  داشتم خوابيدم . ساعت 11 بابايي بيدارم كرد گفت لازانيا ميخوري يا ماكاروني!!!!!!!!!!!!!1

باورت نميشه هردوشو بابايي درست كرده بود. خيلي هم خوشمزه شده بود. لازانيا رو شب خورديم و ماكاروني رو ديروز ظهر توي شركت خوردم. بابايي اين همه زحمت رو فقط به عشق تو ميكشه گلم. قول ميدي وقتي بزرگتر و خانم تر شدي خيلي دوستش داشته باشي و بهش احترام بذاري؟

منم عاشق بابايي هستم. خيلي مرد خوبيه. من و بابايي دوست داريم تمام عشق و محبت زندگيمونو نثار توي عسل بكنيم . اميدوارم موفق بشيم و تو هم از ما راضي باشي.

عزيز دل ماماني خيلي نگرانت هستم . خيلي دوست دارم صحيح و سالم باشي.

راستي ديروز دو نفر از خانم هاي شركت توي سرويس كه بودم فهميدن تو توي دلمي و كلي برام ذوق كردن. ميبيني كه اونقدر دلم بزرگ شده كه ديگه كم كم نميشه قايم كرد كه يك فرشته كوچولو توي دلمه....

بازم ميگم كه من و بابايي خيلي دوستت داريم. فدات شم . از راه دور ميبوسمت. بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)