ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

سالگرد عروسی من و مامانی

1391/6/18 21:20
نویسنده : نرگس
505 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانم سلام

سال ٨٥ این موقع عروسی من و مامانی بود. یادش به خیر عمو کریم خدا بیامرز راننده ما بود.

امروز روزیه که زندگی من متحول شد و از یه آدم تنها به یه خونواده تبدیل شدم

به اندازه تموم آسمونا دوستتون دارم خونواده کوچولو و دوست داشتنی من.

راستی امروز با مامان دوباره رفتین خونه مامان جون طاهره و من تنهای تنهام و دارم با اشک این مطلبو می نویسم.

اینم مخصوص خانمم ( حسود نشیا گوشاتو بگیر بابایی)

دوستت دارم فرشته مهربون سالگرد ازدواجمون مبارک

بابت همه بدیام معذرت میخوام و در حضور همه کسایی که وبمونو میبینن بازم میگم

یک دنیا دوستت دارم ماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبماچماچ

هر سختی و راحتی و هر تلخی و شیرینی که داشت ثمره اش که رویای دیروزمون بود امروز کنارمونه

ترانه زندگی بابا و مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فروغ
18 شهریور 91 21:21
سلام .خوبی؟لطفا بیا به علی پسر آجیم رای بده!!!خودش اینجوری خوابیده ها.تواین عکس تازه 2یا3 روزشه.....خیلی ممنونمبه دوستات هم بگو http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
pani
18 شهریور 91 22:15
سلام خاله جون لطفا کمکم کنید تا تو مسابقه برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه نی نی های با حجاب شماره 3 عکس شماره 10 پانی خیلی ممنونم