ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

کارای قشنگ ترانه خانم

1391/6/18 15:41
نویسنده : نرگس
567 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه جونم

من و بابابیی از روز یکشنبه 12 شهریور متوجه شدیم که وقتی باهات حرف میزنیم و میخندیم کاملا بصورت ارادی به ما لبخند میزنی.

از روز شنبه 11 شهریور هم حرف زدن به زبون خودتو یاد گرفتی و وقتایی که سیری و خوابت نمیاد همینجور پرحرفی میکنی. من یکم صدای قشنگتو ضبط کردم.

از دیروز 17 شهریور هم یک کار جدید یاد گرفتی . این که وقتایی که گرسنه هستی و تنها توی رختخوابتی و مثل همیشه دست و پاتو تکون میدی و صداهای کوچولو از خودت در میاری، وقتی میام باهات حرف میزنم و بهت سلام میکنم بغض میکنی و شروع میکنی به گریه کردن. احتمالا میخوای خودتو برای مامانی لوس کنی و بگی که خیلی گرسنه هستی. الهی فدای بغضت بشم که دلمو میشکونه و دلم برات کباب میشه وقتی بغضتو میبینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)