ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عزیز دل

1391/5/3 21:40
نویسنده : نرگس
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم

کم کم داره وقت دیدار می رسه من و مامانت هر دو در انتظاریم اما دنیای انتظاراتمون فرق می کنه

مامانت ذوقتو داره من دلشوره دارم

مامانت درد می کشه من از رنح کشیدنش عذاب می کشم

مامانی دلش برات تنگ میشه من دارم از دلتنگی خفه میشم

زود زود بیا می خوام چشمای نازتو ببینم و باقیمونده اضطرابمو بریزم دور

همه تو فامیل منتظرت هستم من بعد از مامان از همه بیشتر

راستی یه کمم ازت دلخورم............خیلی خانم منو اذیت کردی هاچشمک

بابایی دنیا قشنگتر از اونیه که فکر می کنی پر از فرصت دوستی با خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طلا
6 مرداد 91 2:29
وای چه احساسات پاک پدرانه ای من عاشق این احساسات پاک پدر و دختری هستم می فهمم که چی می نویسی گوارای وجودتان پدر و دختریتان اما دخترت که بیاید روی دست مامانش می زنه مث دختر من .