ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عکسای ترانه توی هفته اول بهمن 91

1391/11/7 22:42
نویسنده : نرگس
770 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترانه جونم هفته اول بهمن یبوست داشتی و خیلی بیحال بودی... این عکسا مربوط به اون موقع هست وقتی داشتم نگاهشون میکردم کلی دوباره دلم گرفت ....ناراحت

البته خداروشکر الان خوب خوب هستی.قلب

 

الهی فدای معصومیتت بشم.

این اسباب بازیو عمه زینب برات آورده. خیلی دوستش داری و باهاش بازی میکنی.

 

حتی توی خندهات هم معلومه که حالت خوب نبوده.

 

 

 

 

 

من عاشق اینم که کف پاهاتو به هم میمالی

 

اینم یک ژست تبلیغاتی

 

فدای چشمای نازت بشم

 

فکر کنم خودتم فهمیدی چقدر خوشمزه هستی که اینقدر انگشتاتو میخوری

 

اینم ترانه خانمم در حال اجرای اپرا

 

انشاالله همیشه سالم باشی و بخندی گلم. ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون
8 بهمن 91 0:15
خدارو شكر كه بچه دوباره سر حاله ومن بازم شاهد شادابي تو ايشالله كه هميشه دلتون شاد باشه آمين


مرسيييييييييي
مامان سارا
8 بهمن 91 13:42
الهی خیلی نازه ، خدا حفظش کنه . هزارماشاا...


ممنون سارا جونم
پرهام
8 بهمن 91 22:20
خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزیزم همچنین پرهام جونو برای شما.
mumy
9 بهمن 91 15:56
نگاش کن چه خانومی شده ماشاالله


مرسی
♥ مامان آینده ♥
13 بهمن 91 11:43
سلام عزیز دلم...!!

خوبی؟!

ترانه جون خوبه!!؟

قربون این دخمل بامزه بشم من

خیلی خوردنیه ماااااشااااالله............

خیلی عکساش قشنگه.....

خداحفظش کنه....انشالله همیشه شاد و خندون و سالم باشه......


سلام گلم مرسيييييييي خيلي لطف داري