ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عکس های دهه آخر دی 91 از ترانه خانم

1391/11/7 18:17
نویسنده : نرگس
736 بازدید
اشتراک گذاری

 

من عاشق این خنده هاتم. طبق معمول خاله فائزه داشت میخندوندت و من ازت عسک میگرفتم

 

بقیه عکساتو خاله هات میتونن توی ادامه مطلب ببینن.......

 

 

این لباستو خیلی دوست دارم خیلی بهت میاد. حیف که دیگه داره کوچیک میشهافسوس

 

عزیزم خیلی بدت میاد روی شکمت بخوابی.........آخه چرا ؟نگران

 

اینجا هم بازم طبق معمول با خاله فائزه در حال پرو لباساییت بودیم که احتمال میدادیم اندازت شده باشه..فدای تو با این روند رشدت ماشاالله

 

خیلی باباییو دوست داری و وقتی باهات بازی میکنه کلی بهش میخندی

 

از بس که سعی داشتی عروسکتو بخوری و نمیتونستی بابایی کمکت کرد و کلی شروع کردی به ملچ ملوچ ....نوش جونت گلم خوشمزه بود نه؟خوشمزه

 

یک شب عمه زینب و عمه زکیه اومدن دیدنت . کلی هم موهات چرب شده بود و چسبیده بود به سرت.

 

این لباست کلا دیگه برات تنگ و کوچیک شده .. این سارافونو خاله فهیمه و عمو محمد ( عروس و پسر خالجان زهرای من) از هلند برات کادو آورده بودن. دستشون درد نکنه.

 

قربونت برم چند وقتی هست که مثل این عکس پوففف میگی. فکر کنم بخاطر خارش لثه هات باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون
8 بهمن 91 0:06
الهي قربونش بشم ماشا الله چقده نازه اين عسل


مرسيييييييييي
رائیکا
22 اسفند 91 22:03
سلام ...عزیزم ماشالله چه دخمل نازی........
من داشتم نی نی لای لای سرچ میکردم خوردم به وبلاگ شما...
1 سوال
از نی نی لای لایش استفاده کرد؟؟؟به نظرت بخرم خوبه؟؟؟؟ ممنون اگه به ایمیلم جواب بدی؟ میترسم بخرم نی نیم استفاده نکنه...پول الکی پاش بدم.....ممنونم


سلام عزیزم. مرسی که به ما سر زدی. نظر لطفته.
آره خیلی بدرد من خورد. مخصوصا وقتی جایی میریم برای اینکه بچه زیردست و پا نباشه خیلی خوبه هم موقع خواب هم موقع بازی. در کل من راضی بودم.تا حدود یکسال هم میشه استفاده کرد. مثلا توی مسافرت و تفریح و خونه دیگران .....
انشاالله به سلامتی هر چی لازم هست بخری و نینی سالم بیاد توی بغلت. بوس