ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

ترانه و آتلیه پاپا

1392/4/7 23:43
نویسنده : نرگس
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه خانمم دیروز عصر ( پنجشنبه ششم تیر ) وقت داشتیم که ببرمت آتلیه

ایندفعه آتلیه پاپا رو انتخاب کردیم که واقعا تا حالا که راضی بودم . یک عمو و خاله مهربون بودن و کلی ازت عسکای خوشکل گرفتن . امروز جمعه اول وقت هم از بین 508 تا عسک من و بابایی چندتا شو انتخاب کردیم برای چاپ که قراره یکشنبه حاضر شن.............کلی ذوق دارم چندتا از عسکای کارنشدش ایناست . به نظرم خوب و با کیفیت هستن. کارشده هاش که اومد برات میزارمشون

 

 

بقیش توی ادامه مطلبه خاله هاااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
8 تیر 92 12:42
سلام
واااای خیلییییی قشنگ شده عکساش از طرف من حتمااااا ببوسینش


سلام مرسی عزیزم.
♥متین من♥
8 تیر 92 15:49
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت راستی عکسات یک از یک خوشکلترن خاله
مامان جون
8 تیر 92 22:42
وااااااااااي خيلي عكسا خوشگلن البته دخملمون خودش خييييييييلي خوشمله


ملسیییییییییییییییییییی
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
9 تیر 92 2:20
به به عکسات واقعا خوشگله ترانه جونم
آره نرگس جون انگار این آتلیه بد نیست
راستی میدونی صاحب آتلیه پاپا توس اتلیه سها کار میکرده(اخه داداش منم اونجا داره دوره میبینه) بیشتر مدلاش مثل سها هست
ولی انگار اینا قشنگرن.


آره عزیزم رفتم اونجا فهمیدم که قبلا جزو سها بودن و بعدا جدا شدن. منم خیلی خوشم اومد راضی بودم. ای بابا پس پارتی هم برامون جور شد که ..هههههههههههههههههه
مامان علي كيا
29 تیر 92 12:02
خدا حفظش كنه دختر ماهي دارين به سايت علي كياي ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم