ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

عسکای مسافرت نوروز 92

1392/1/17 22:33
نویسنده : نرگس
960 بازدید
اشتراک گذاری

  آخرین ساعت های سال 91

 

عسک بعد از سال تحویل توی مشهد اردهال

 

الهی فدای پوف کردنت بشم

 

اینجا عمه نجمه روسریشو کرده سرت ..............فدای چشمای شیطونت بشم

 

عسکای ترانه توی دشت و دمن

 

فدای تو با اون پستونک خوردنت

 

 

ترانه در حال دزدی خودکار از توی جیب عمو حمید

 

 

ترانه توی باغ فین

 

 

همیشه وقتی پستونک میبینی خودتو پرت میکتی سمتش و دهنتو باز میکنی

 

اینجا خوابت میاد و خیلی خوش اخلاق نیستی ( پارک طالقانی کازرون )

 

 

چرا چشماتو چپول کردی گلم؟

 

آخه دختر شیطون هر چی نزدیک دستته باید بگیریش ؟

 

ترانه در حال آشنایی با قلیون

 

همیشه تا توی بقل من سوار ماشین میشی هنوز در ماشینو نبسته دستگیره ها رو میگیری عزیزم خودت صندلی داری لازم نیست برای اینکه نیافتی اینارو نگه داری

 

نخیر گوش نمیدی

 

فدات بشم که دستت به برگهای درخت نمیرسید خودتو کش آوردی

 

هر وقت یادت میافته که تل روی سرته گلشو میگیری و محکم میکشیش..........کشته مرده خونسردیت هستم موقع این کار

 

 

عزیز دل لپوی من که در اوج آرامشی ولی شیطنت از چشمای  نازت میباره

 

حالا یه بوس آبدارماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
18 فروردین 92 11:45
ترااااااااااااااااااااااااانه جونم من خیلی دلم می خواد بغلت کنم با این عسکات
قربووووووووووووووووووووووونت برم من


ممنون خاله جونم آقا پسر گلو از طرف منو مامان نرگسم ببوس
مامان سارا
18 فروردین 92 11:45
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم
اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



حتما عزيزم
سمانه مامان آوا
18 فروردین 92 20:33
سلام مامان نرگس جون...سال نوی شما و ترانه خانوم گل مبارک...ایشالا یه سال خوب در کنار هم شروع کرده باشین....ماشالا به این دخمل ناز که اینقدر خوب بوده که این همه جا مسافرت رفته....عکساش خیلی ناز بود....ایشالا همیشه مسافرت های خوب و شاد برین...بوسسسسسسسسسسس


سلام سمانه جونم خوبي؟ مرسي عزيزم فدات شم. آوا جونو ببوس
عمه نجمه
19 فروردین 92 10:17
قربونش برم کاملا نشون داده که کازشونیه


مرسييييييييييييي سلام برسون
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
21 فروردین 92 15:49
سلام خاله نرگس جونم
خوبی سال نوتون مبارک
به به ماشاله ترانه جان چه ناز و بزرگ شده.موهاشم که کلی بلند شده
از طرف من ببوسش .
چه عکسای خوشگلی گذاشتین .ایشاله که خوش گدشته باشه


سلام عزیزم . مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی........گلبرگ جونو ببوس
زهرا (مامان کیان)
23 فروردین 92 2:14
وای دلم میخواد بخورمش !


نرگس جون کاش عکس ها رو توی ادامه مطلب میگذاشتی تا وبت اینجوری بهم نریزه !

توی اینترنت اکسپلورر راحت کپی پیست کن !


راست میگی تنبلی کردم باشه درستش میکنم.
خاله لالی
2 اردیبهشت 92 22:20
سلام عزیزم عکسا خیلی ناز شده به خصوص عکسای پارک طالقانی(به خاطر غیرت رو شهرمون) دخی عمو یه چند تا عکسم از ما میگرفتی تا مشهورشیم دیگهههههههههههه


سلام لاله جونم ممنون............هههههههههههههههه دفعه بعد كلي عسك ميگيريم
خاله لاله
2 اردیبهشت 92 22:23
عالیییییییییییییییییییییییییییی بودن عکسا عزیزم


مرسيييييييييي عزيزم