ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

روياي زندگي مامان و بابا

نظرات (2)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 11:47
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من به قوبونش برم ....ماشالله ................. دوست دارم ترانه خانم گل
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 11:51
سلام ... نرگس جون خیلی خیلی ممنون که به یادم هستین ... خیلی خدا دوستم داره که دوست خوب و پاکی مثل شما برام دعا میکنه ...انشالله خدا صداتو بشنوه و به منم نی نی سالم و صالح بده انشالله ... دوقلو هم بده بد نمیشه ....راستی اومده بودم تهران دکتر... بیمارستان فوق تخصصی صارم... یه سذی آزمایشات باید انجام بدم تا 2 ماه دیگه بعد ببرم تا جواب بده و بگه می تونم اقدام کنم یا نه ... برام دعا کن خدا زیاد منتظزم نذاره آخه دیگه زینب صبور قدیم نیستم خیلی ضعیف شدم اشکم لب مشکمه اما خیلی امید دارم به خدا ... به حق همین اذان که الان وقتشه انشالله خدا به منم بچه سالم و صالح بده ... سر نماز اگه دلت شکست از خدا بخواه بچه هم سالم هم صالح بهم بده ....من بچه خیلی دوست دارم